poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Book Haul

Hello People!
Dzisiaj przychodzę do was z Book Haulem. Trochę książek mi się zbierało, ale odkładałem pokazywanie ich na później, ponieważ obecnie czekam na kilka paczek jednak postanowiłem się wami podzielić. 


The Little Prince oraz Maximum Ride w wersji komiksu kupiłem dla Matyldy z Bloga.
Kolekcjonuje ona wydania Małego Księcia w różnych językach, więc postanowiłem jej w tym pomóc poprzez zaopatrzenie ją w kopię po angielsku. Ona bardzo również lubi serie Maximum Ride James'a Patterson'a, więc uznałem, że ta historia w wersji komiksu będzie czymś świetnym. 



Me before you to powieść, którą kupiłem dla mojej czytelniczki w ramach wymiany książkowej. Ona poprosiła mnie o tę pozycję w zamian za Szeptuchę Katarzyny Bereniki Miszczuk z autografem. Osobiście nie planowałem czytać książki ze zdjęcia powyżej, ponieważ była promowana jako romansidło, a zdecydowanie nie mam ochoty na coś takiego. Jednak potem obejrzałem wideo-recenzję Sashy z kanału abookutopia, po której od razu postanowiłem zapoznać się z tą historią.



Jakiś czas temu polska autorka Pola Rewako napisała do mnie mail pytając czy chciałbym przeczytać jej książkę. W wiadomości umieściła również e-book'a. Nie jestem fanem powieści w wersji elektronicznej i nie popieram takiej formy jednak kiedy, aby zdobyć przedsmak historii sięgnąłem po kilka pierwszych stron i nie mogłem się oderwać i poprosiłem o wersję papierową.Takim oto sposobem trafiła do mnie podpisana kopia Chilli, powieści o kobiecie, która postanowiła zmienić świat.



Rainer Maria Rilke to poeta, którego poznałem dzięki mojej wspaniałej nauczycielce języka angielskiego. Po rozmowach na jego temat oraz pożyczeniu przeze mnie jej kopii książki, w której tworzenie miał wkład, postanowiłem zaopatrzyć się w zbiór jego wierszy. Stopniowo powiększam moją skromną kolekcję poezji.


Everything Everything to pozycja, którą kupiłem dla tej samej osoby co Me before you. Możemy tą książkę znaleźć już na półkach polskich księgarni pod tytułem Ponad wszystko. Nie mam własnej kopii tej pozycji, ale planuję w przyszłości to zmienić, ponieważ wydaje mi się, że może to być bardzo interesująca historia.



Pewien czas temu dostałem paczkę od Wydawnictwa IUVI, w której znajdowały się dwie pozycje, na które jestem bardzo podekscytowany. Gregor i tajemne znaki to czwarty z pięciu tomów serii Kroniki Podziemia autorstwa Suzanne Collins. Te powieści są niby przeznaczone dla młodszych czytelników niż ja, co można poczuć podczas lektury, ale wiek to liczba, a ja czerpię radość z ich czytania i o to właśnie chodzi. Tytany to najnowsza powieść Victorii Scott, autorski Ognia i Wody oraz Kamienia i Soli, książek, które uwielbiam i trafiły na listę moich ulubionych. Nie wiem wiele o jej nowej pozycji oprócz tego, że są tam mechaniczne konie, ale już, gdy się o niej dowiedziałem postanowiłem kupić ją w ślepo ze względu na autorkę.



Panika Lauren Oliver to gra, w której ryzykuje się życie, aby mieć szansę wygrania pieniężnej nagrody, która daje możliwość na lepsze życie. Już od lat myślałem o kupieniu tej powieści po angielsku jednak się na to nie zdecydowałem. Byłem bardzo szczęśliwy kiedy dowiedziałem się o jej premierze w Polsce i koniecznie musiałem zdobyć kopię, którą mam dzięki wspaniałej Anitce z kanały BookReviws by Anita.


Witch & Wizard oraz Switched dostałem od pewnej świetnej Pani z mojego Collegu. Zazwyczaj oprócz nauczyciela mamy osobę, która między innymi pomaga uczniom na lekcji. Z jedną z nich rozmawiałem na temat książek, bo oboje uwielbiamy czytać. Pewnego dnia kiedy przychodzę na lekcje ona niespodziewanie wręcza mi dwie książki, o których wcześniej nie słyszałem, ale jestem ciekaw co mogę w nich znaleźć.


Ostatnio dostałem świetną paczkę od jednej z moich czytelniczek. Rozmawialiśmy o Earl i ja i umierająca dziewczyna, a ona zaproponowała mi, że może mi wysłać tę pozycję co jest bardzo miłe z jej strony. Postanowiła wysłać również niespodziankę pozostawiając mnie w niewiedzy co jeszcze tam się znajdzie. Jak się okazało była to jedna z nowelek do serii Szklany Tron oraz - co mnie rozbroiło - książkę dla mojej dwuletniej siostry. Sprawiło mi to ogromnie wiele przyjemności, a fakt, że wysłała również coś dla Oliwii topi moje serce.


Kindred Spirits to około 60 stronicowe opowiadanie Rainbow Rowell, które zostało wydane z okazji dnia książki. Historia opowiada o pewnej dziewczynie, która czeka kilka dni przed kinem, aby obejrzeć najnowszy film z serii Gwiezdnych Wojen. Jakiś czas temu nagrałem filmik oraz napisałem posta poświęconego tej książeczce.
Kindred Spirits


Cruel Crown zawiera dwie nowelki powiązane z trylogią Czerwona Królowa, zatytułowane Queen Song i Steel Scars. Kupiłem ją, ponieważ chciałbym zrobić konkurs, podczas recenzji powyżej wspomnianej Czerwonej Królowej, w którym będzie można ją wygrać. Myślę, że może być to coś ciekawego, aby wyjaśnić kilka rzeczy w stworzonym przez Victorie Aveyard świecie.


Moja obsesja z Cyrkiem Nocy nie jest tajemnicą. Z powodu mojej ogromnej miłości do tej historii postanowiłem zaopatrzyć się w kilka innych wydać tej magicznej historii. Powyższe wydania były dość ciężko dostępne jednak szukałem jak szalony pełen determinacji i kupiłem cztery różne kopię. Chciałem również inne jednak jak się okazało kupowanie mi nie wyszło, więc jak będę miał środki kupię jeszcze inne i wtedy będę w posiadaniu sześciu różnych wydać Cyrku Nocy. 
To nie jest problem, to szczęście.


Dajcie znać jakie książki sami kupiliście w następnym czasie i co myślicie o tych wspomnianych przeze mnie.

Na YouTube znajdziecie również wersję video tego posta:

 Book Haul #3

A tymczasem...

CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!

Instagram  Twitter  Facebook
Snapchat: czytanietlenem
Spotify: czytaniemoimtlenem

5 komentarzy:

  1. O jeju, wydanie "Me before you" jest cudne, ale ja za tą pozycją nieszczególnie przepadam.
    Oglądałam film "Earl i ja i umierająca dziewczyna". Świetny! Wydanie książki też ciekawe. Na pewno się zaopatrzę :D
    Pozdrawiam, Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Me before you w tym wydaniu, jest cudowne ♥ a na Panikę czaję się od jakiegoś czasu, ale jakoś nie wychodzi mi wejście w jej posiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z książek powyżej czytałam tylko "Earl i ja, i umierająca dziewczyna" i szczerze mówiąc nie za bardzo mi się podobała. Jest ona dość... specyficzna. Ale z tego co wiem, oprócz Moondrive Boxów w Polsce nie idzie jej kupić.

    A przy okazji zapraszam Cię do mnie na bloga, gdzie organizuję pierwszy Book Tour dla blogerów :) http://ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com/2016/08/pierwszy-book-tour.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę pięknego wydania Me Before You - marzę o nim! No i Rainbow <3 Fajnie się masz, że masz dostęp do zagranicznych wydań ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te wydania Cyrku Nocy, pięknie będą się prezentować na półce - czarna a obok biała ^^
    A Maximum Ride w wersji komiksu zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń