piątek, 19 czerwca 2015

Nowe odkrycia #6 Produkt Niedostępny

Czas na kolejne nowe odkrycia. Chciałbym poruszyć z wami temat seriali oraz książek (oczywiście).


Na początek kilka słów o Pretty Little Liars. Trzy tygodnie temu rozpocząć się już 6 sezon tego serialu. Powiem wam szczerze, że przestałem oglądać w połowie 5, bo już nie miałem na to ochoty. Coraz więcej pytań, wątki już się mieszają, a odpowiedzi nie mamy. Jednak raz postanowiłem, że dokończę sezon i wkręciłem się na nowo. Teraz czekam na kolejne odcinki, a zwłaszcza na szósty, ponieważ w nim w końcu mamy się dowiedzieć kim jest A. Wiem, że już kilka razy mieli to ujawnić, ale (może naiwnie) trochę wierzę, że tym razem na prawdę to zrobią, zwłaszcza, że sytuacja na to wskazuje. 


Drugim serialem jest Avatar. Legenda Korry. Kilka lat temu oglądałem Avatar. Legenda Aanga i strasznie mi się podobał. Kiedyś znalazłem w telewizji, że jest teraz serial o Korze, jak się okazuje, następnym Avatarze. Oglądałem tylko wtedy kiedy na niego natrafiłem, czyli bardzo niewiele, ale ostatnio zacząłem go oglądać w internetach. Skończyło się tak, że 2 sezony obejrzałem w dobę. Trzeci na raz i przez niego położyłem się spać po 7 rano, a czwarty w 1 lub 2 dni. Uwielbiam. Jeżeli to wasze klimaty to zdecydowanie polecam obejrzeć. 

Teraz trochę mniej pozytywnie, ponieważ ta rzecz lekko mnie dobija. Pewnie niektórzy z was doświadczyli tego uczucia kiedy chcecie jakąś książkę, a nigdzie nie można jej kupić, właśnie o to mi chodzi. Ostatnio miałem dwie takie sytuacje.
1) Książka Pomiędzy Tary Hudson, którą chcę przeczytać od bardzo dawna, chyba roku jak nawet nie dwóch. Niestety nie miałem okazji, aby ją kupić. Wyobraźcie sobie moje załamanie kiedy zobaczyłem, że jest na Taniej Książce za 4.40zł, ale... produkt niedostępny, a wydawało mi się, że miałem ją w koszyku.
2) Czerwień Rubinu. Chcę przeczytać od bardzo dawno. Dwóch lat albo i dłużej. Chciałem ją mieć już kiedy moja biblioteczka składała się jedynie z kilku serii. Oczywiście Błękit Szafiru i Zieleń Szmaragdu mam w koszykach w sklepach internetowych od dawna, ale dzisiaj zorientowałem się, że nie mam pierwszego tomu. Okazało się, że zdobycie go jest niemal niemożliwe, a czytanie ebook'a nawet nie biorę pod uwagę. 

Apel do was. Jeżeli macie którąś z tych książek na zbyciu proszę skontaktujcie się ze mną. Zdesperowany proszę was o pomoc.

Na koniec chciałbym wam przypomnieć o konkursie, który właśnie się odbywa. Szczegóły znajdziecie tutaj: Konkurs In Darkness

Dajcie znać czy oglądacie któryś z powyższych seriali i czy też macie ten problem z książkami. 

CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!

15 komentarzy:

  1. Seria Trylogia Czasu prawie za mną, została mi tylko Zieleń Szmaragdu, serdecznie polecam Ci te książki bo są naprawdę wspaniałe i miło się czyta. Co do Pomiędzy, to również chciałabym przeczytać. Pretty Little Liars uwielbiam, kocham. Jeden z moich ulubionych seriali, jestem an bieżąco, a 6 sezon jest niesamowity. Co do Legendy Kory, to widziałam kilka odcinków, Legenda Anga obejrzałam wszystkie odcinki i również uwielbiam :D
    Musze powrócić do Legendy Kory, sama nie wiem czemu przestałam oglądać :/ Oglądałeś film Avatar. Legenda Anga ? Mi się bardzo podobał i serdecznie Ci polecam.
    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film nosił tytuł ,,Ostatni mag powietrza" czy coś takiego. Oglądałem. Spoko był. Widać, że zawarli w nim tylko księgę wody, a potem chyba nie kontynuowali.

      Usuń
    2. Mógł się tak nazywać ten film, dokładnie nie pamiętam. No tak, nie ma kontynuacji a chętnie bym obejrzała.

      Usuń
  2. Ooo tak.. znam ten ból, kiedy nie masz jak przeczytać książki, której pragniesz jak nic innego na tym świecie, ale nie martw się, wierzę, że w końcu je dostaniesz :)
    A co do PLL to ja też skończyłam oglądać w połowie 5 sezonu, ale skoro mówisz, że warto, to może w wakacje nadrobię. Strasznie mnie ciekawi, kto jest A. :)
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przygode z Pretty Little Liars skonczyłam na pierwszym sezonie.. chyba nie dostatecznie sie w niego wkreciłam.. I tak w sumie mam od groma innych seriali, polecam ci The Originals, miazga. :3 A z takich mocniejszych, to "Dexter" i "Synowie Anarchii".

    Książek nie mam niestety :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Cię, bo mam dokładnie tak samo. Jak bardzo bardzo (najbardziej na świecie) chcę jakąś książkę to nie ma jej nigdzie: ani w empiku, ani w innych księgarniach, ani nawet w przeogromnych internetach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. http://czytam.pl/k,ks_160781,Czerwien-Rubinu-t.1-Gier-Kerstin.html
    Znalazłam tylko to powyżej :)
    Sprawdzałam z linków tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=52UG9DiEAhc
    Całkiem przydatna lista stron, polecam, choć Czerwień Rubinu nigdzie indziej nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tożsamość " A " mamy poznać w 6x10 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że poznaliśmy imie, tylko imie. Chociaż promo do 4odc 6 sezonu sprawia, że jest się zmieszanym.
      Ja słyszałem, że tożsamość mamy poznać w 6odc.
      No zobaczymy jak to w końcu będzie.
      W końcu PLL, co nie? :)

      Usuń
    2. Ja też słyszałem, że w 6x10. To będzie letni finał. :)

      Usuń
    3. Serio?! Kurde, dodatkowe tygodnie czytania.

      Usuń
  7. O kurcze, o kurcze kim jest A? Ja jestem dopiero na początku pierwszego sezonu, ale wiadomo w wakacje się nadrobi. <3
    Oglądałeś "Grę o Tron"? Albo może czytałeś? Podobno jest dosyć brutalne, a ja się boję za to zabrać. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałem pierwszy sezon i pierwszy odcinek drugiego. Czytać raczej nie zamierzam. Na pewno nie teraz, ale nigdy nie mów nigdy.

      Serial fajny. Fakt, że jest brutalny, ale ciekawy.

      Usuń