poniedziałek, 12 stycznia 2015

Kerstin Gier - autor tygodnia

Kerstin Gier
  Kerstin Gier jest autorką Trylogii Czasu, w której skład wchodzą Czerwień Robinu, Błękit Szafiru oraz Zieleń Szmaragdu. Napisała również książkę pt; Kasa, forsa, szmal.

  Urodziła się 8 października 1966r, - ma 48 lat.
  Pisze również pod pseudonimami Jule Brand i Sophie Bérard. 
  Studiowała edukację biznesową i psychologię komunikacji. Pracowała w wielu miejscach, ale w 1995 roku zaczęła pisać powieści dla kobiet. Jej pierwsza powieść zatytułowana Mężczyźni i pozostałe katastrofy odniosła sukces. Kolejne zdobywały coraz większą popularność. Za książkę „Niemoralna super oferta” w 2005 roku Gier otrzymała nagrodę Delia dla najlepszej powieści kobiecej roku. Napisała już kilkanaście książek. Obecnie mieszka wspólnie z mężem, synem i kotem niedaleko Bergische Land. 


  Jeszcze nie czytałem żadnej książki Pani Gier, ale mam w planach od dłuższego czasu Trylogię Czasu. A wy czytaliście, którąś z jej książek? Jak wam się podobały?


CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ!

12 komentarzy:

  1. Czytałam Trylogie Czasu, bardzo fajna, polecam :)

    P.S. Urodziła się nie w 1988 tylko 1966 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa pomyliły mi sie cyfry. Już poprawiłem, dziękuje :)

      Usuń
  2. Bardzo uwielbiam Trylogię Czasu, miło spędziłam przy niej czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Trylogii Czasu słyszałam i mam zamiar zapoznać się z nią w najbliższym czasie :) http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ten weekend pochłonęłam całą trylogię na raz *^*
    Zakończenie jest WOW

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej trylogii! Ha! Czas nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to możliwe, że nawet nie słyszałaś? haha :)

      Usuń
  6. Pomysł na książkę świetny, fabuła wciągająca, w głównej bohaterce odnajduję siebie.... ale nie potrafię czytać tej trylogii. Dlaczego? Tylko przez jednego bohatera- Gideona , który jest tak irytujący jak to tylko możliwe.
    Haha jaki komentarz:D
    Uwielbiam twoje recenzje , przyjemnie się je czyta:)
    Mam prośbę, czy mógłbyś mi napisać co myślisz o tym jak ja piszę na blogu? Nie wiem czy pisać dalej :/
    http://podrozemiedzyksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.

      Ostatnio dostałem taką prośbę i odpowiem to samo :)
      Takie rzeczy proszę pisać na pocztę czytanie-moim-tlenem@wp.pl ponieważ kiedy piszesz w komentarzu to średnio mam gdzie Ci odpisać. No, bo co? W odpowiedzi na komentarz?
      Dlatego proszę napisz mail'a, żebym mógł odpowiedzieć Ci drogą mail'ową. Oczywiście dam Ci swoją opinie na temat twojego Bloga :)

      Pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Uwielbiam tę autorkę. Trylogia czasu to naprawdę świetna seria.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Gier na zawsze zostanie jedną z moich lubionych autorek :)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń