środa, 31 grudnia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku, czytelnicy :)


  Z okazji, że za kilka godzin pożegnamy rok 2014 chciałbym wam życzyć wielu wspaniałych przeczytanych książek w 2015. Rozwoju duchowego, szczęścia i radości i żebyście w codziennym życiu nie zapomnieli o uśmiechu :)

Nie wiem jak dla was, ale dla mnie ten rok był pełen zmian. Skończyłem gimnazjum, przeprowadziłem się do Anglii, urodziła mi się siostrzyczka, zacząłem prowadzić Bloga, spotkałem moją BFFFF, która mieszka bardzo daleko ode mnie.
2014r. przyniósł wiele zmian i jak na jeden rok chyba wystarczy :)
Jestem ogromnie wdzięczny każdej osobie, która podczas tego okresu mnie uszczęśliwiała i jestem wdzięczny wam za to, że ze mną jesteście. 

Moim postanowieniem na nowy rok jest to, by więcej czytać i zabrać się porządniej za pisanie. 

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO (książkowego) ROKU 2015!

9 komentarzy: