środa, 17 grudnia 2014

BooHaul - wymiany

BookHaul - wymiany     

  Dzisiaj chcę przedstawić wam sześć książek, które mam z wymiany. 
  Zapraszam!

  Pierwsze trzy książki mam z wymiany z Magdą, czytelniczką mojego Bloga, którą bardzo serdecznie pozdrawiam. Owe książki mam już od około 2-3 tyg, ale czekałem aż będę wam miał do pokazania ich trochę więcej.
  Książki, które otrzymałem od Magdy to:


  Poprosiłem ją o książki Syrena oraz Głębia, które są dwiema pierwszymi częściami trylogii napisanej przez Tricia'e Rayburn. 
  Jestem bardzo podekscytowany na czytanie tych książek. Wiecie lub nie, ale bardzo lubię tematykę syren i nie czytałem jeszcze o nich książek.
  Wczoraj zacząłem czytać tom pierwszy.
  Trzecią książką jest Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd autorstwa Matthew Quick'a, o którym pojawił się już post - autor tygodnia - Matthew Quick
  To będzie moja pierwsza książka tego autora - tak, nie czytałem Poradnika Pozytywnego Myślenia. Słuchałem tylko fragment audiobook'a i widziałem dosłownie kilka minut filmu. 
  Magda dokupiła Niezbędnik... w ramach ,,wyrównania''.
  Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję i koniecznie daj mi znać jak idą Ci książki, które ja wysłałem Tobie :)

  Kolejne trzy książki mam od Anity z BookReviews by Anita, którą ,jak pewnie doskonale wiecie, uwielbiam! Jest moją ulubioną BookTube'rką. Wczoraj dotarła do mnie paczka od niej. Anito, ogromnie Tobie dziękuję, za książki i nie tylko :) Nie mogę się doczekać aż za nie się zabiorę!


  Pierwszą książką jest Zabrana o zmierzchu autorstwa C.C Hunter. Jest to już trzeci tom z serii Wodospady Cienia, która bardzo przypadła mi do gustu. Przeczytałem dwa poprzednie tomy i oba zrecenzowałem, więc jeżeli chcecie się dowiedzieć o czym są i co o nich sądzę zapraszam tutaj:
TOM I Urodzona o północy
TOM II Przebudzona o świcie

  Drugą książką jest W Śnieżną Noc autorstwa trzech autorów: John'a Green'a (- autor tygodnia -), Maureen Johnson oraz Lauren Myracle. Książka składa się z trzech opowiadań. Każde z nich jest napisane przez jednego z tych autorów. Mam zamiar przeczytać tę książkę podczas świąt. Akurat trzy opowiadania na trzy dni :)
  Ostatnia jest Nieskończoność. Książka, której byłem bardzo ciekawy i którą również polecała mi Anita. Po przeczytaniu Magicznej Gondoli będę miał porównanie książki innego autora, który ma swój wkład w bardzo rozbudowany cykl Poza czasem.

Dajcie znać czy czytaliście którąś z tych książek i co o nich sądzicie. 

Zobacz także: 

12 komentarzy:

  1. Czytałam Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd i książka naprawdę świetna. :D
    Masz świetnego bloga! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałaś też inne książki tego autora?

      DZIĘKUJE BARDZO! :)

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Nie tylko tą, ale chyba przeczytam jak mi się uda coś innego. :)

      Usuń
  2. Koniecznie przeczytaj coś Matthew Quicka! Jest bardzo dobrym pisarzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje sobie kiedyś zakupić jego książki. Dzieki za polecenie.

      Usuń
  3. Także posiadam Niezbędnik obserwatorów gwiazd i W śnieżną noc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tych wszystkich przeczytałam tylko W Śnieżną Noc i jest naprawdę dobrą lekturą (o której wczoraj pisałam http://find-the-soul.blogspot.com/2014/12/12-w-sniezna-noc-maureen-johnson-john.html) jednak ostatnie opowiadanie tak mnie znudziło, że nie mogłam skończyć tej książki, bo główna bohaterka mnie irytowała xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa no potem zajrze :)

      Usuń
    2. Nominowałam cię do Lebster Blog Award :D Mam nadzieję, że w tym świątecznym rozgardiaszu znajdziesz chwilkę na udział w zabawie ;) Pozdrawiam i Wesołych Świąt :*

      http://totallbooknerd7.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-2014.html

      Usuń
    3. Dzięki za nominację. Postaram się zrobić to w weekend :)

      Usuń
  5. Czytałam Syrenę i Głębię Trici Rayburn. 1 Część jest całkiem dobra, nie masz pojęcia co się będzie dziać, kim jest główna bohaterka. Czyta się ciekawie i w sumie wciąga, ale przyznam że niekiedy dalsze części trochę się ciągnęły, owszem był multum nowych rzeczy. Jak dla mnie to dobra książka, oczekiwałam czegoś innego, ale oczekiwać mogę jednorożca xD
    Więc śmiało czytaj, może cię wciągnie, przede wszystkim główna bohaterka walczy ze swoim ,,genetycznym" złem co jest ekstra :D
    (może nie zaspamowałam :D)

    a że rozkręcam swoją działalność zapraszam do mnie :)
    http://cynamonowa-iv.blogspot.com/

    tutaj sama zaczynam recenzować
    http://booklover-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń