wtorek, 9 grudnia 2014

Ariana Grande BOOK TAG

Ariana Grande BOOK TAG    
  
  Miło przyjęliście Demi Lovato Book Tag i mam nadzieję, że tak będzie również z tym postem. Zastanawiałem się czy robić coś takiego z innymi muzykami, których słucham i czytając wasze komentarze na Blogu i Instagramie postanowiłem, że zrobię. 

  Wkurzyłem się, bo kiedy wygooglowałem ten TAG okazało się, że ktoś już to wymyślił. Jest to chyba jakiś Hiszpan. Jednakże postanowiłem zrobić swoją wersję tego TAG'u.

Zapraszam!
Why Try - książka, z której zakończeniem próbowałeś się pogodzić, ale bez skutku.

  Nie mogłem pogodzić się z zakończeniem książki Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata. Ta książka mnie zmiażdżyła. Zakończenie jest niesamowite i jednocześnie tak bolesne. Ta powieść jest idealna!
Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata
Angelfall. Penryn i świat Po

One Last Time - ostatni raz, gdy płakałeś/aś czytając książkę?

  Rzadko płaczę przy książkach, ale kilka razy mi się to zdarzyło. Ostatni raz (i jedyny, gdy ryczałem tak chorobliwie) to podczas czytania Gwiazd Naszych Wina oczywiście. Ta książka musi się chyba pojawić w prawie każdym Tagu :) Widać, że bardzo ją kocham!
  Przez jakieś 2 godziny ryczałem przy tej książce. Taki ogromny wodospad, że cała twarz mi się kleiła.
  (Chyba nie powinienem się do tego przyznać, co nie? Nieważne.)
  Dlaczego ryczałem to chyba nie muszę tłumaczyć.
Recenzja Gwiazd Naszych Wina


Love Me Harder - seria/trylogia, w której bardziej pokochałeś drugą część od pierwszej.

  Jest to trylogia ,,Igrzyska Śmierci''. Pierwszy tom jest wspaniały, ale drugi pokochałem jeszcze mocniej. W Pierścieniu Ognia jest jedną z moich ulubionych książek. Tak wiele tam się dzieje, a Suzanne co chwile nas zaskakuje.
krótka Recenzja W Pierścieniu Ognia

You Don't Know Me - książka, której nie czytałeś, ale bardzo chcesz to zrobić.

  Moja lista książek, które chcę przeczytać jest bardzo długa. Kilkadziesiąt książek do kupienia plus kilkadziesiąt, które mam w biblioteczce, a których jeszcze nie czytałem.
  Jednak muszę wybrać jedną i jest to książka pt; Syrena, która jest w moim grudniowym TBR, i której okładkę tak bardzo kocham. Jeżeli obserwujecie mnie na Instagramie to pewnie widzieliście ją już kilka razy. Mam ją z wymiany z Magdą, czytelniczką Bloga. Jestem strasznie podekscytowany na czytanie tej książki. 

My Everything - autor, którego książki są dla Ciebie wszystkim.

  Mam kilku autorów, których książki kocham, ale wybiorę Rick'a Riordan'a, autora takich serii jak Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Olimpijscy Herosi czy Kroniki Rodu Kane. Jego książki miały ogromny wpływ na moje życie, ponieważ to od nich zacząłem swoją przygodę z czytaniem, a teraz dzięki temu czytam, poznaje nowe historię, prowadzę Bloga. Dzięki Rick'owi :) Recenzja IV tomu Percy Jackson'a pt; Bitwa W Labiryncie
Recenzja I tomu Kronik Rodu Kane pt; Czerwona Piramida
Only 1 - jedna książka, którą zapamiętasz do końca życia.

  Jest kilka takich książek, ale żeby nie się powtarzać wybiorę właśnie Szukając Alaski. Książka genialna i bardzo zapadła mi w pamięć.
  Kocham książki John'a Green'a i nie wiem czy kiedyś będę w stanie o nich zapomnieć. Recenzja Szukając Alaski
You'll Never Know - zakończenie książki, którego się kompletnie nie spodziewałeś.

  Zastanawiałem się nad tym i doszedłem do wniosku, że tak jakby jest kilka takich książek, ale wybiorę Przebudzoną o świcie. To chyba nie było na końcu książki, ale gdzieś pod koniec.
  Duch ostrzega Kylie, że ktoś z jej bliskich może umrzeć, ale nie mówi kto, kiedy i w jaki sposób. Zaskoczyło mnie to kto może umrzeć i jakie jest zagrożenie.
  Nie do przewidzenia są również końce książek z trylogii Angelfall. Autorka jest genialna i robi coś czego nie można się spodziewać. Dobrze wiecie, że kocham te książki :) Recenzja Przebudzonej o świcie


Jeżeli chcecie możecie odpowiedzieć na te pytania w komentarzach :)

Nie chcę nominować kogoś kto nie lubi Ariany Grande, więc nominuję tych, którzy ją lubią i chcą zrobić ten TAG :)

Zobacz także:

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, ponieważ nie wiedziałem czy się przyjmie. :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Arianę, ale niestety nie mam czasu na ten tag, moze po świętach ;) co do autora to tez wybrałabym Ricka! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę kupić płytę My Everything Deluxe :)

      W takim razie czekam na to aż go zrobisz. Proszę o link, gdy już będzie :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł na Tag. Zrealizuję go na swoim blogu w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię zbytnio Ariany , ale ciekawy post, rzeczywiście, druga część ''Igrzysk Ś'' odbiera dech.

    OdpowiedzUsuń
  5. Angelfall i Igrzyska <3 Bardzo ciekawy tag, może kiedyś zrobię :)

    http://reading-is-my-escape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń