piątek, 14 listopada 2014

Q&A #5 wybicie się, wideo-recenzje, co cenie w książkach?

Q&A #5


Przyszedł czas na to abym zrobić już 5 część Q&A. 

Zaczynamy!

Dzisiaj wszystkie pytania są z Bloga :)

Co w książkach cenisz najbardziej? ~Cupcake.
  Uważam, że bardzo, bardzo ważną rzeczą w książkach jest ich klimat. Pamiętam kiedy czytałem Igrzyska Śmierci. Ich klimat jest niesamowity. Na Igrzyskach otaczający Katniss las. Chęć przeżycia, trudne warunki, podejście Kapitolu do Igrzysk i ta ich sztuczność. W tej książce tak wiele czynników sprawiło, że klimat jest po prostu niesamowity. Bardzo to sobie cenie przy czytaniu.

Myślałeś kiedyś nad tworzeniem wideo-recenzji...? ~Cupcake
  Tak, tak, tak! Po 1000-kroć tak! Myślałem i bardzo chcę to robić. Już miesiące temu tak postanowiłem. Nawet nagrałem kilka filmików, które z czasem usunąłem z laptopa, ponieważ... montaż. Z tym jest problem. Mój laptop mimo, że nie należy do najstarszych ma chyba jakiś problem z programami do montażu. Kiedyś udało mi się jeden pobrać, ale nie ogarniałem go. Nie wiem czy wina leży po stronie laptopa czy moich zdolności informatycznych. Koniec końców, ogromnie chcę nagrywać, ale nie mam programu do montażu i w tym tkwi problem.

Jak się wypromowałeś? Czy to bardzo trudne? ~Kornelia Więcek
  Zdradzę wam zaraz ogromną tajemnice (wcale nie).
  Jednak zacznę od czegoś innego. (Trochę was podręczę) Czasami kiedy mam czas zaglądam na inne początkujące Blogi. Czasami wy wysyłacie mi linki do swoich Blogów. Czy to w komentarzach, czy na pocztę i dla mnie to jest takie smutne kiedy wchodzę co jakiś czas i widzę, że niewiele wyświetleń wam przybywa. To na prawdę mnie smuci, bo doskonale was rozumiem, że się staracie i chcielibyście żeby więcej osób czytało to co piszecie. 
  Dlatego! Jeżeli masz własnego Bloga. Jesteś początkującym Blogerem. Wyślij mi link do swojego Bloga na pocztę czytanie-moim-tlenem@wp.pl a ja postaram się Tobie pomóc. Może nie sprawię, że przybędzie Ci 100tyś. wyświetleń, (bądźmy szczerzy, nie jestem nie wiadomo kim i nie mam setek tysięcy wyświetleń) ale może uda nam się coś zdziałać :)

  Jeżeli chodzi o moje tzn. ,,wypromowanie się'' to w sumie poszło dość szybko, ponieważ już od początku nabijały się wyświetlenia. Miałem około 100 wyświetleń dziennie co jak na początek było dla mnie super. Nie, nie dawałem link'a na prywatnym Facebook'u, ani nie pisałem do znajomych wiadomości ,,Mam Bloga, zajrzyj, zaobserwuj, nabij wyświetlenia". W sumie sam do końca nie wiem jak to się wszystko stało. Zdarzyło się, że dałem link do Bloga na pewnej grupie na FB. Dałem link na moim prywatnym Twitter'ze, którego nikt nie czyta, (fejm) bo moje Tweet'y to w sumie zdjęcia z Instagrama.

  Tajemnica jest taka, że po prostu rób to co chcesz najlepiej jak potrafisz. Czasem daj gdzieś link do swojego Bloga. Czytelnicy przyjdą, trzeba ich po prostu zachęcić. Pokazać, że robisz coś fajnego i nie będą się tutaj nudzić. (mam nadzieję, że u mnie się nie nudzicie, co? :( )

Ulubiony/na blogger/ka książkowa? ~Cupcake
  Powiem wam szczerze, nudno i pospolicie - nie mam. Gdybym miał więcej czasu na czytanie innych Blogów to wtedy miałbym większe rozeznanie, ale nie chcę podawać pierwszego lepszego Bloga nazywając go moim ulubionym. 


  Dziękuję wam bardzo za te pytania. Jeżeli lubicie tą serię lub chcecie mnie o coś zapytać to zachęcam również do zadawania kolejnych w komentarzach w zakładce 

Życzę wam wspaniałego i udanego dnia :)

Zobacz także:
 Q&A #1 Q&A #2

Q&A #3Q&A #4

8 komentarzy:

  1. Wow no to niezły początek miałeś, pomarzyć tylko o 100 wyświetleniach dziennie!
    Mój blog istnieje już blisko cztery miesiące i wciąż ciężko o takie 100 dziennie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na początku. Teraz mam kilkukrotnie więcej wyświetleń dziennie i strasznie się z tego powodu cieszę :)

      Usuń
    2. Zazdroszczę... Dobry start to fajna sprawa ;p
      Mógłbyś mieć z boku linki do blogów, które polecasz/reklamujesz. To pomogłoby się niektórym wybić ;p

      Usuń
    3. Myślałem kiedyś nad tym i możliwe, że tak zrobię.

      Usuń
  2. Mam tylko jedno pytanie: Co miałeś z polskiego?
    Powodzenia w pisaniu książki :) Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział. :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to chyba 4. Na swoje usprawiedliwienie powiem, że nie za bardzo czytałem lektury, a one miały spory wpływ na ocenę.
      Jeżeli pytasz, bo zobaczyłaś jakiś błąd, to przepraszam. Zdarzają mi się czasami jakieś błędy całkiem od czapy, a czasem, gdy ktoś zwraca mi uwagę co tak patrze ,,na serio popełniłem taki błąd?'' :)
      Pozdrawiam.

      P.S. Dziękuję. Miło, że wyczekujesz dalszej części :)

      Usuń
    2. Nie chodzi mi o błędy, bo w ogóle nie zauważyłam, żebyś jakieś popełniał. :)
      Po prostu piszesz bardzo ciekawie i jakby to powiedziała moja polonistka: ,,poprawnie stylistycznie" :)
      Ja też nie cierpię lektur, są strasznie nudne. Tyle, że mam taką fajną polonistkę, która najpierw opracowuje lekturę, a potem robi z niej sprawdzian. :)
      Chyba jedyną lekturą, która mi się podobała była ,,Zemsta" A. Fredy Czytałeś ją? :)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo :)
      ,,czytałem'' ją :)

      Usuń