wtorek, 4 listopada 2014

Q&A #3 Siostra, wymiana książkowa, biblioteki, blogi książkowe

Q&A #3 



  Dzisiaj robię 3 część Q&A. Odpowiem na pytania zadane na Blogu oraz Intagramie.

Pytania z Bloga:

Gdzie mieszkałeś zanim wyjechałeś do Anglii? ~Anonimowy

Przed przeprowadzką mieszkałem w Warmińsko-Mazurkim.

Jakie książkowe Blogi polecasz? ~alicee 16

Od razu mówię, że mało czytam Blogi (Tak, tak, wiem to trochę dziwne). Po prostu nie mam na to czasu, ponieważ bardzo dużo czasu poświęcam swojemu Blogowi. Chciałbym częściej czytać posty innych Blogerów i mam nadzieję, że mi się uda. W każdym razie, tutaj jest kilka Blogów.   WięcejKsiążków
  bookare-mylife
  ZGłowamiWChmurach
  Oxu-czytanie
  Zaczytana-M
  Karolina Furyk (Ma wspaniały styl pisania)
  Zdecydowanie więcej mogę powiedzieć wam o BookTube'rach (część z tych, których subskrybuje i Ci, których oglądam najczęściej):
  towartoczytac
  WiecejKsiążków
  BenjaminOfTomes
  abookutopia
  polandbananasBOOKS
  I najlepsze na koniec, niesamowita Anita z Book Reviews by Anita

Jaki masz stosunek do bibliotek, co o nich myślisz? ~Oxuria

  Uważam, że biblioteki to fajne miejsce, ale na tym się kończy, przynajmniej kończyło w Polsce, ponieważ tam za bardzo nie chodziłem do bibliotek. To dlatego, że nie miałem wielu powodów, ponieważ nie wypożyczam książek z biblioteki. Kiedyś się zdarzyło, ale to zanim zacząłem tak czytać, teraz kupuje. Kilka razy wypożyczałem książki ze szkolnej biblioteki, ale to było wtedy, gdy np; wiedziałem, że nie kupię tej książki (i nawet ich nie kończyłem, albo czytałem pierwszą stronę) albo raz się zdarzyło, że musiałem czekać ponad godzinę na zajęcia, więc wypożyczyłem Harry'ego Potter'a, a że miałem super bibliotekarkę to jakiś tam problemów nie było.
  Tutaj mam 10min rowerem do centrum gdzie jest również biblioteka i byłem w niej kilka razy. Czytam wtedy ,,Everyday'' David'a Levithan'a. Muszę sobie kupić tą książkę.
  (Długa odpowiedź) Reasumując: Biblioteki są fajne, ale 1. ja nie wypożyczam książek 2. chyba nie chciałbym tam pracować.

(Do Oxurii: na resztę twoich pytań odpowiem w następnym Q&A, ponieważ teraz było by za długo.)


Pytania z Instagrama:



  Niestety jeszcze nie wiem, ponieważ mimo, że mam tą książkę chyba od lipca to nadal nie było okazji, by po nią sięgnąć, ale z tego co widzę z waszych komentarzy na Instagramie, to bardzo spodobała wam się ta książka, więc muszę się za nią w końcu zabrać. Może w tym miesiącu jak mi się uda.



  Z Magdą już się dogadałem i ją pozdrawiam, ale postanowiłem, że odpowiem na to pytanie w Q&A, żeby wam coś powiedzieć.
  Tak, jestem chętny na tego typu współpracę i sam nawet się nad nią zastanawiałem. Teraz mam trochę utrudnione kupowanie polskich książek, więc chętnie się tak wymienię. Jakby co to piszcie na czytanie-moim-tlenem@wp.pl



  Siostra pomaga mi w taki sposób jak np; ostatnio kiedy robiłem Zombie Apocalypse BOOK TAG i miałem szklaneczkę z karteczkami, na których były tytuły książek to poprosiłem siostrę, aby je losowała.
  Czy będzie post to nie wiem. W sumie fajny pomysł, ale myślę, że będzie coś może dopiero, gdy w końcu będę nagrywał na YouTube, ale posta nie wykluczam. 



  To tyle na dzisiaj jeżeli chodzi o Q&A. Pytania zadawajcie mi w zakładce Q&A

Zobacz także: 

 Q&A #1   Q&A #2

2 komentarze:

  1. ooo ja z wielką chęcią wzięłabym udział w takiej wymianie, bo w Polsce nie opłaca się zamawiać ang książek :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za polecenie bloga! Nie spodziewałam się :)
    Nic, się nie dzieje, poczekam na dalsze odpowiedzi na moje pytanka ;)

    OdpowiedzUsuń