piątek, 26 września 2014

Liebster Awards

Liebster Awards

  Zostałem nominowany do Liebster Awards przez thetwofacesofoneperson.blogspot.com

  Te osoby, które czytają mojego Bloga od dawna albo czytały wcześniejsze posty wiedzą, że już kiedyś robiłem coś takiego, ale że każdy daje własne pytania postanowiłem zrobić to ponownie.
  Tutaj możecie zobaczyć wcześniejszy post z Liebster Blog Awards


  Od Kiedy prowadzisz Bloga?

  W moim przypadku jest to trochę skomplikowane, ponieważ zacząłem go prowadzić w sierpniu 2013r, ale dodałem wtedy tylko pierwszego posta mówiąc kilka słów o Blogu i recenzje Złodzieja Pioruna. Potem wróciłem do Blogowania dopiero w maju 2014r i od tamtej pory prowadzę.


  Czy przewidujesz koniec dla swojego Bloga, a może drugą część?

  Druga część pytania nie pasuje do mojego Bloga, ale nie przewiduje końca. Nie wiem jak to będzie w przyszłości. Mam nadzieję, że jak najdłużej będę miał chęć i czas pisać.

  Ile masz lat?

  16 stycznia miałem 16 urodziny.

  Podobają Ci się takie nominacje?

  Oczywiście! Jest to bardzo fajna forma, aby chociażby dowiedzieć się czegoś o osobie, która pisze Bloga, ale dla mnie odpowiadanie na pytania jest bardzo fajne, więc jak najbardziej mi się to podoba :)

  Czym się interesujesz?

  Moje zainteresowania są po części oczywiste. Interesuję się książkami. Czytam i próbuje coś pisać co mogliście z resztą przeczytać. 

  Masz jakieś zwierzęta?

  Tak, mam kota imieniem Zaki. Te osoby, które obserwują mnie na Instagramie pewnie widziały go już nie raz. Kilka zdjęć z Instagrama:



To jest mój słodziak <3

  Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak to jakie?

  Oglądam tylko jeden serial, Pretty Little Liars, ale trochę zaniedbałem 5 sezon.

  Mieszkasz na wsi czy w mieście?

  W Polsce mieszkałem na wsi, ale tutaj w Anglii przeniosłem się do miasta.

  Gdzie promujesz swojego Bloga?

  Po prostu czasami kiedy komentuje jakiś post na książkowym Blogu albo filmik na książkowym kanale na YT to dam link'a, ale dość rzadko to robię. Zdarzyło się kilka razy, że dodałem link w swoich postach na jednej grupie na FB (i nie mam tutaj na myśli grupy czytanie-moim-tlenem, bo to dość oczywiste, że czasem dodam tam link do jakiegoś posta)

  Największe marzenie?
  
  Mam kilka marzeń. Jednym z nich jest spotkanie Demi Lovato, bo jest dla mnie bardzo ważna i kocham ją mimo, że jej nie widziałem. Zdarzyło mi się, że ktoś powiedział, że nie mogę jej kochać, bo jej nie znam, ale Lovatics znają ją chociaż po części.
  Innym i bardzo wielkim marzeniem jest to aby moje książki były publikowane i stawały się Bestseller'ami. Mam nadzieję, że tak będzie :)

  Co sądzisz o moim Blogu?

  Z tego co widzę to twój Blog jest chyba fanfiction, a ja takich nie czytam.



  Jeżeli jest jakiś TAG, który chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu - piszcie komentarze w zakładce

Kolejny post jutro, a tymczasem widzimy się na różnych portalach społecznościowych. 
Wszystko znajdziecie tutaj:


2 komentarze:

  1. To ja mam jeszcze jedno pytanie:
    Kogo byś chciał nominować do Liebster Awards?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominował bym :
      Anitę z BookReviews
      Maje z Towartoczytac
      Darie z WięcejKsiążków
      Magieksiążek

      ale to musiałbym wymyślić pytania - może jutro dodam.

      Usuń