środa, 23 lipca 2014

Film tygodnia - TEN NIEZRĘCZNY MOMENT

TEN NIEZRĘCZNY MOMENT Film tygodnia

  Ten niezręczny moment to fajna komedia, która potrafi poprawić humor.
  
  Opowiada o trójce przyjaciół. Jeden nie chcę się angażować w związki, żona drugiego zdradziła go z innym, a trzeci cicho kocha się w przyjaciółce. 
  W końcu podejmują decyzję, że będą wiązać się z kobietami tylko przelotnie - mianowicie: Sex i żegnamy!
  Kiedy kobieta mówi te straszne słowa: ,,WIĘC... co teraz?''. Jest to znak, że trzeba uciekać.
  Jednak z czasem może się okazać, że dla największego łamacza kobiecych serc będzie to trudniejsze niż myślał. Kiedy w barze pozna pewną dziewczynę, którą uzna za... panią lekkich obyczajów i ucieknie od niej.
  Na każdego przyjdzie pora, a miłość nie wybiera.

  Widziałem wcześniej zwiastun tego filmu i bardzo mi się spodobał. Jest świetną komedią, w której pojawiają się też sceny +18.

  Bardzo mi się podobał moment pod koniec filmu, kiedy jeden z chłopaków przepraszał dziewczynę, ale o co chodzi to nie będę wam zdradzał. Sami obejrzyjcie : )




  Recenzja trochę krótka, ale nie chcę wam za dużo zdradzać. Sami się przekonajcie o co dokładnie chodzi.
Tutaj możecie obejrzeć film: That Awkward Moment


3 komentarze:

  1. "Opowiada o trójce przyjaciołach." a nie opowiada o trójce przyjaciół ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O boziu, przepraszam. Widać ja to jednak jestem ślepy. Nie skupiłem się do końca no i tak wyszło. Już poprawiam.

      Usuń
  2. A właśnie zastanawiałam się czy warto obejrzeć ten film :) Teraz już wiem, co będę oglądać wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń