piątek, 23 maja 2014

Tytuł: ,,Piękne Istoty''
Seria: Kroniki Obdarzonych
Autor(ki): Kami Garcia & Margaret Stohl
Wydawnictwo: Łyński Kamień
Ilość stron: 531


  Gatlin to miasteczko znajdujące się po środku niczego. Ethan marzy o wyjeździe z miejsca gdzie ostatnim wielkim wydarzeniem była wojna secesyjna. Chłopak od miesięcy śni o dziewczynie, której twarzy nie widzi. Kiedy po wakacjach spotyka ją na szkolnym korytarzu, od razu się w niej zakochuje. Może to brzmi banalnie, ale ta historia do takich NA PEWNO nie należy.
  Lena ukrywa klątwę, która ciąży na jej rodzinie od pokoleń.
  ,,Czy Ethan zmieni przeznaczenie i uratuję Lenę przed nią samą? W mieście bez przyszłości jedna tajemnica zmieniła wszystko...''

  Debiut Kami i Margaret, który zdecydowanie jest godny polecenia.
  Autorki zabierają nas w swój świat, całkiem nam dotąd nie znany. Wspaniała książka o zakazanej miłości, małym miasteczku i magii. Nie trzymajcie się pozorów. Ta książka otwiera unikatową serię ,,Kroniki Obdarzonych" - jest ona inna niż wszystkie znane nam dotąd historie. ,,Jej groza otoczy cię jak mgła, a gdy się rozpłynie, zapragniesz wrócić do Gatlin, do jego tajemnic i magii unoszącej się w powietrzu.
,,Była klątwa.
Była dziewczyna.
A na końcu był grób.
Nie miałem pojęcia, że to wszystko już na mnie czeka."

(W Polsce zostały wydane trzy tomy, ale z czwartym wydawnictwo jakoś się nie kwapi). 

3 komentarze:

  1. Mam ochotę przeczytać tę książkę i chyba kiedyś się za nią zabiorę :) Tylko szkoda będzie, jeśli wydawnictwo nie wyda czwartego tomu. Mam problem z serią "Błękitnokrwiści", przeczytałam pierwsze cztery tomy, ale piąty oraz szósty są niedostępne. Nigdzie nie da się ich znaleźć, a siódmy oraz dwa dodatkowe opowiadania kupi się bez problemu. Pisałam do wydawnictwa i odpisali, że "nie wiedzą czy wydadzą te tomy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję :( Jam myślę, że wydawnictwo już nie wyda czwartego tomu Kronik Obdarzonych, ale za to wydawnictwo Feeria wydaje inną serię tych autorek - również o Obdarzonych - i kiedy zapytałem ich o czwarty tom Kronik Obdarzonych odpowiedzieli, że starają się o prawa do tłumaczenia :) Jest szansa!

      Usuń
  2. Aż chce się czytać... Koniecznie muszę się do niej dobrać bo oszaleję :) http://littlebooksmonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń